Nie od dziś wiadomo, że reklama stała się powszechną dźwignią handlu i głównym motorem sprzedaży. Natomiast gadżety reklamowe od zawsze kusiły zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów. Świadomość odbiorców zawsze podlega wizualizacji, tak więc piękny gadżet z logo firmy, nazwą lub hasłem reklamowym zawsze przyciągnie kontrahentów do orbity działalności firmy. Wystarczy dobry pomysł, żeby wykreować naprawdę modny gadżet, który wcale nie musi być kosztowny. Jak mawiają marketingowcy dobry gadżet powinien być „z biglem”.

W „gadżeciarni” sprawdź ponadczasowe długopisy i pióra

Gadżetem reklamowym, który będzie cieszył się największą popularnością od lat pozostaje długopis. Plastikowy, kolorowy, z nadrukiem logo oraz nazwy firmy będzie fantastycznym załącznikiem do materiałów konferencyjnych lub popularnym materiałem piśmienniczym w biurze. Jeżeli chcesz natomiast uhonorować wyjątkowego klienta specjalnym gadżetem reklamowym, sprawdź szeroki wybór piór, długopisów oraz ołówków tak znanych marek jak Pelikan, Waterman, Parker. Specjalny grawerunek wzmocni Twoją więź z klientem.

I jeszcze popularne smycze

Gadżetem reklamowym, którego nie trzeba przedstawiać jest smycz. To najtańsza forma promocji zewnętrznej, niedużym kosztem zyskujesz mnóstwo potrzebnych gadżetów. Możesz więc obdarować nią pracownika oraz klienta. Smycz pełni wszechstronną funkcję. Może zarówno być przywieszką do identyfikatora oraz kluczy, jak i pełnić rolę efekciarskiej smyczy dla Twojego malutkiego pupila. Przed smyczą otwiera się pole do popisu wynikające z Twojej pomysłowości.