Generalnie gadżety reklamowe to temat rzeka i wydawać by się mogło, ze już wszystko o nich napisano i powiedziano. Na www.gadzetownik.com.pl znajdziesz inspiracje w temacie, co jeszcze możesz wykorzystać jako biurowe gadżety w służbie reklamy.
Każdy gadżet może być prosty, a zarazem stylowy. Zwykły nie znaczy byle jaki. Największy atut przedmiotu to jego prostota, jak mówi stara prawda.
Najczęstsze gadżety reklamowe
Każdy klient lub być obdarowany i jest to zgodne z ludzką naturą. Wszyscy się cieszą, gdy dostaną choć małą rzecz za darmo. Najczęściej są to plastikowe lub metalowe długopisy z nadrukiem, różne rodzaje smyczy, często dostajemy efekciarski pendrive. Większość z nas na pewno polubi ołówki reklamowe lub designerskie pudełeczka na pinezki lub spinacze.
A dla specjalnych klientów…
Tu też jest wybór. Długopis z grawerem Parker, eleganckie długopisy do tabletów, doskonałe gadżety dla ludzi biznesu. Na pewno wzbudzą podziw w otoczeniu obdarowanego, czyli zainteresowanie. A to przełoży się na dokładne obejrzenie, sprawdzenie logo i poszukanie informacji o firmie, która rozdaje takie gadżety reklamowe…oczywiście stałym i wyjątkowym kontrahentom. Taki rodzaj gadżetu zdziała więcej niż kilka reklam telewizyjnych.
Nigdy nie sadziłam, że gadżetem reklamowym może być długopis Parker lub Waterman. Zawsze uważałam, że jest zbyt drogi jako materiał reklamowy.
Dla tłustych kotów to gadżet w sam raz – ja preferuję oryginalną smycz lub pendrive w kształcie kostki dla psa, bo jestem ich miłośnikiem.