Długopisy reklamowe to numer 1 najczęściej wybieranych i najskuteczniejszych gadżetów promocyjnych. Ich siła tkwi w prostocie i uniwersalności. Praktycznie każdy człowiek dorosły używa na co dzień długopisu. Zapisujemy nim notatki, listy zakupów, robimy plany, składamy podpisy. Artykuły piśmiennicze są też pewnego rodzaju symbolem tradycji, elegancji i mądrości. Długopis, pióro, ołówek, czy pędzel to atrybuty ludzi nauki i sztuki, dlatego wiążą się z nimi przede wszystkim pozytywne skojarzenia. Długopisy z logo to doskonały gadżet reklamowy pod warunkiem, że wybierzemy takie, które Klient z przyjemnością będzie używał. Duża część gadżetów, które firmy rozdają, ląduje w koszu na śmieci. Dzieje się tak, dlatego że są bezużyteczne, nie trafiają w gusta grupy docelowej lub zbyt natrętnie emanują nazwą czy logo firmy. Co zatem zrobić, aby tak wydawałoby się błahy gadżet, stał się skutecznym i długotrwałym nośnikiem reklamy? Przede wszystkim podarujmy to, co sami chcielibyśmy dostać. Doskonałym przykładem eleganckiego prezentu o nienagannym wizerunku są długopisy z grawerem. Także odzież reklamowa ma swoich wyznawców. Jest uważana za najskuteczniejszy sposób na promocję. Gadżetem o dużej sile przebicia jest także smycz reklamowa, która sprawdzi się w każdej sytuacji. Można powiedzieć, że to gadżet do zadań specjalnych, najczęściej wręczana jako modny dodatek.
Ranking gadżetów reklamowych
utworzone przez Redaktor | Lis 23, 2019 | Gadżety, Reklama | 2 Komentarze

Kolekcjonuję długopisy z nadrukami, kilka z nich jest naprawdę efektownych.
Racja – długopis is number 1