Reklamowanie własnej firmy to od wielu lat szalenie trudne zadanie. Coraz większa konkurencja i dostępność nowoczesnych środków przekazu powoduje, że naprawdę ogromna ilość nie tylko gadżetów, ale również i spotów reklamowych z przekazem trafia do każdego klienta. Jednak odpowiednie zaplanowanie kampanii może przynieść całkiem sporo korzyści.

Od czego tu zacząć?

Podstawą każdej kampanii jest określenie grupy docelowej i oczekiwanych rezultatów. Wszakże rynek dzieli się na wiele segmentów odbiorców i coś, co idealnie zostanie zrozumiane przez młodych klientów, w przypadku konkretnej grupy wiekowej lub zawodowej może uchodzić za żenadę. Dlatego też warto jest przede wszystkim zwracać uwagę na nasz target. Kolejnym krokiem jest opracowanie strategii wydatków. Mając budżet i zarys kampanii możemy przystąpić do realizacji.

Wybór gadżetów

Gadżety reklamowe to nieodłączny element każdego działania. Dzielą się one na te, które mają zachęcić potencjalnego klienta i te, które to wynagradzają za zakup. Bonusowy brelok lub długopis do niewielkiego zamówienia skutecznie ułatwi zmianę odbioru na bardziej pozytywny. Większe zamówienia, na przykład opiewające na około tysiąc złotych to już idealna okazja do dołączenia koszulki, której zakup i stworzenie w cenach hurtowych wyniesie około 30 zł. Jest to naprawdę coś, co klienci docenią jeszcze mocniej i co zadziała na nich naprawdę skutecznie. O wiele lepsze od rabatów są właśnie odpowiednio dopasowane do klienteli i jej segmentu gadżety. To pomaga w skutecznym tworzeniu relacji.