No i wypływa znowu temat stary jak świat, czyli gadżety reklamowe. Możemy o nich dyskutować dniami i nocami, a nie wyczerpiemy zagadnienia.

Odwiedź stronę www.gadzetownik.com.pl i zapoznaj się z jak najlepszymi pomysłami co może jeszcze zostać gadżetem, biurowym gadżetem, gadżetem podróżnym, gadżetem zabawką, etc. Oczywiście najbardziej popularny jest gadżet biurowy, spotykany w każdej firmie – pomysłowy i sprawiający, że przyciąga uwagę odbiorcy.

Co dla klienta?

Klient uwielbia prezenty, nie tylko z okazji świąt lub rocznic firmowych. Najłatwiej zaobserwować zainteresowanie gadżetami podczas konferencji, zjazdów, sympozjów. Gadżetami są wtedy najczęściej torby, smycze, notatniki, długopisy z nadrukiem oraz ołówki reklamowe. W dobie cyfryzacji może to być pendrive. A każdy doceni organizer z logo, w którym przechowa karteczki, spinacze, klipsy.

Jeszcze coś eleganckiego na polu reklamy

No tak, mercedes wśród gadżetów reklamowych, długopis z grawerem Parker. Ktoś ostatnio na bazie klasyki stworzył długopis do tabletu w wersji elegance. Ale to już wyższa półka biznesowa i nie każdy oczywiście taki gadżet dostanie. Być może warto, żeby Parker też trafił „pod strzechy”, ponieważ i tak jest bardziej ekonomiczny niż reklama w telewizji.