Inwestycja w gadżety to jedno z lepszych rozwiązań marketingowych. Dzięki temu informacja o istnieniu firmy szybciej się rozprzestrzenia oraz wpływa na pozytywne skojarzenie. Gadżety, które ułatwiają w ociepleniu wizerunku to z pewnością długopisy, notesy, magnesy, smycze, kalendarze i innego rodzaju przedmioty użytkowe. Często w trakcie konferencji, wystaw lub imprez promocyjnych, przedsiębiorstwa zachęcają do zapoznania się ze swoją ofertą. Wręczenie przy tej okazji swoich gadżetów dodatkowo wzmacnia świadomość potencjalnych klientów o istnieniu danej marki. Niektóre z gadżetów są wyjątkowo lubiane przez dzieci, mowa tu o cukierkach lub kredkach oczywiście z dodatkową adnotacją odnośnie nazwy i adresu firmy lub logo. Tego typu akcje promocyjne są więc bardzo lubiane i pozwalają na zapamiętanie danej firmy przez pozytywne wrażenie, jakie wywarła w trakcie pierwszego spotkania.

Promocja i reklama

Możliwość inwestowania w różnorodne akcje promocyjne przynosi korzyść w postaci zaistnienia w świadomości klientów. Dzięki takim zabiegom jak reklama, relacje i wysoka jakość usług możliwości przedsiębiorstwa na to, by w krótkim czasie zyskać nowych klientów zdecydowanie rosną. Klienci lubią czuć się wyjątkowo, dlatego też wszystkie działania ze strony przedsiębiorstwa, które wpływają na relacje z klientem są pożądane. Gadżety skutecznie w tym pomagają, co więcej mogą być też formą nagrody np. w konkursie, który również może wpłynąć na rozpowszechnianie informacji o istnieniu firmy na rynku.