Multifunkcjonalne gadżety to poważny plus w planowaniu kampanii reklamowych. Firmy dostarczające różnych rozwiązań z zakresu gadżetów do prowadzenia kampanii prześcigają się w możliwościach personalizacji coraz to lepszych produktów. Podstawą w tym jest bycie o krok przed konkurencją.

Unikalny produkt, który dopasowany jest do dzisiejszych standardów

Wybierajmy uniwersalne urządzenia. Jedne z nich są przeznaczone do smarfonów, inne natomiast do samochodów i prac domowych. Kiedy mówimy o dopasowaniu do ekranów dotykowych, to długopisy do tabletów są bardzo popularnym gadżetem. Jest to urządzenie o podstawowej funkcjonalności długopisu, ale od strony przycisku do włączania posiada on odpowiednią gumkę, która to jest interpretowana przez ekran jako palec człowieka. Pozwala to pracować z niewielkimi ekranami naprawdę precyzyjnie.

A może jednak coś do auta?

Personalizowanym gadżetem do auta jest natomiast multitool. Uniwersalne urządzenie pozwala na stosowanie zarówno jako kombinerek, jak i wielu kluczy. Dodatek takiego elementu jak nóż to tylko kolejny plus. Nie warto jest oszczędzać na gadżetach reklamowych, szczególnie tych dla zaufanych klientów. Nasze logo musi być eksponowane w sposób godny. Wielofunkcyjny gadżet reklamowy daje nam pełną dowolność w jego wykorzystaniu, co daje kolejny pozytywny związek między naszym logo a codziennymi czynnościami w głowie naszego klienta. Jest to z pewnością sprawdzony sposób. Planujmy kampanie reklamowe tak, by były one jak najbardziej skuteczne przy rozsądnych kosztach.